Reuters

Article

July 5, 2022

Reuters ((слухайте)) — міжнародна агенція новин, що належить Thomson Reuters. У ньому працює близько 2500 журналістів і 600 фотокореспондентів у приблизно 200 місцях по всьому світу. Reuters — одне з найбільших інформаційних агентств у світі. Агентство було засноване в Лондоні в 1851 році німцем за походженням Полом Ройтером. Він був придбаний канадською корпорацією Thomson у 2008 році і зараз входить до медіа-підрозділу Thomson Reuters.

Історія

19 століття

Пол Ройтер працював у книговидавничій фірмі в Берліні та брав участь у розповсюдженні радикальних памфлетів на початку революцій у 1848 році. Ці публікації привернули велику увагу Ройтера, який у 1850 році розробив прототип служби новин в Ахені, використовуючи домашніх голубів та електричний струм. телеграфування з 1851 року для передачі повідомлень між Брюсселем і Аахеном, у тому місці, де сьогодні є Будинок Рейтер в Аахені. Ройтер переїхав до Лондона в 1851 році і заснував агентство новин на Лондонській королівській біржі. Компанія Reuter зі штаб-квартирою в Лондоні спочатку висвітлювала комерційні новини, обслуговуючи банки, брокерські контори та комерційні фірми. Першим клієнтом газети, який підписався, був London Morning Advertiser у 1858 році, і невдовзі почали підписуватися інші. Відповідно до Британської енциклопедії: «цінність Reuters для газет полягала не лише в фінансових новинах, які він надавав, але й у його здатності першими повідомляти про історії міжнародного значення». Це було перше повідомлення про вбивство Авраама Лінкольна в Європі, наприклад, у 1865 році. У 1865 році Ройтер зареєстровано свій приватний бізнес під назвою Reuter's Telegram Company Limited; Рейтер був призначений керуючим директором компанії. У 1870 році прес-агентства French Havas (засноване в 1835 році), британське Reuter's (засноване в 1851 році) і German Wolff (засноване в 1849 році) підписали угоду (відому як Ring Combination), яка встановлювала « заповідні території» для трьох установ. Кожне агентство укладало власні окремі контракти з національними агентствами або іншими абонентами на своїй території. На практиці Reuters, який придумав цю ідею, мав тенденцію домінувати в Ring Combination. Його вплив був найбільшим, оскільки його заповідні території були більшими або важливішими для новин, ніж більшість інших. Він також мав більше персоналу та стрингерів у всьому світі, і, таким чином, додав більше оригінальних новин до пулу. Британський контроль над кабельними лініями зробив сам Лондон неперевершеним центром світових новин, що ще більше посилилося широкомасштабною комерційною, фінансовою та імперською діяльністю Великобританії. У 1872 році Reuter поширився на Далекий Схід, а потім у Південну Америку в 1874 році. Обидва розширення були здійснені можливо завдяки прогресу в наземному телеграфі та підводних кабелях. У 1878 році Ройтер пішов у відставку з посади керуючого директора, і його змінив його старший син Герберт де Ройтер. У 1883 році компанія Reuter почала передавати електричні повідомлення лондонським газетам.

20 століття

Син Рейтера Герберт де Ройтер продовжував виконувати обов'язки генерального директора до самогубства в 1915 році. Компанія повернулася до приватної власності в 1916 році, коли всі акції були придбані Родеріком Джонсом і Марком Напіром; вони перейменували компанію в "Reuters Limited", опустивши апостроф. У 1923 році Reuters почала використовувати радіо для передачі новин на міжнародному рівні, що стало новаторським вчинком. У 1925 році Прес-асоціація (PA) Великої Британії придбала контрольний пакет акцій Reuters, а через кілька років – повну власність. Під час світових воєн газета The Guardian повідомляла, що Reuters: «зазнавала тиску з боку британського уряду, щоб служити національним інтересам. У 1941 році Reuters відвернула тиск, реструктурувавши себе як приватну компанію». У 1941 році ПА продала половину Reuters Асоціації власників газет, а в 1947 році спільне володіння було розширено до асоціацій, які представляли щоденні газети в Новій Зеландії та Австралії. У 1945 році Reuters була першою мовною компанією, яка передала новини про спроби Генріха Гіммлера вести переговори із західними союзниками через графа Бернадота,